udžbenički komplet za rano učenje talijanskog jezika u prvom razredu osnovne škole
Metodički razrađen udžbenik koji na kreativan i jednostavan način učenike postupno uvodi u novo područje potičući njihovu znatiželju i potrebu za otkrivanjem.
Težište je na receptivnim vještinama – slušanju i gledanju s razumijevanjem – a od reproduktivnih vještina zastupljen je govor. Vještina pisanja uvodi se postupno, i to tek u drugom polugodištu. Uz mnoštvo raznovrsnog materijala, postupaka i ludičkih aktivnosti, učitelj će učenicima omogućiti da aktivnim i kreativnim pristupom ostvare željenu jezičnu kompetenciju.
udžbenik, radna bilježnica, ispiti znanja, slikovne kartice
izvedbeni godišnji i mjesečni planovi, prijedlozi priprema, prijedlozi igara i aktivnosti,
galerija slika, slušaonica, provjera znanja, zabavni kutak
Cjelovit sustav udžbenika obogaćenih dodatnim digitalnim sadržajima učenicima pomaže u uspješnom ostvarivanju ishoda,a učiteljima omogućuje jednostavnu pripremu nastave.
Učiteljima su na raspolaganju udžbenik u PDF-u, obogaćenja koja su pripremili urednici i autori Školske knjige te brojni sadržaji kojima učitelji samostalno mogu obogatiti sadržaj udžbenika.
Jedinstveni digitalni priručnik obogaćen je višemedijskim materijalima, aplikacijama i alatima uz koje učitelji mogu prilagoditi nastavu potrebama učenika.
Na svoj pametni telefon ili tablet preuzmete aplikaciju e-sfera u Trgovini Play ili servisu App Store. Očitajte kodove koji se nalaze na stranicama udžbenika i otvarite dodatne digitalne sadržaje.
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
Nina Karković (XVI. Gimnazija, Zagreb)
Obilježja udžbeničkog kompleta
Udžbenik je usklađen s predmetnim kurikulumom, obuhvaća sva područja i predložene teme i usmjeren je na ostvarivanje ishoda. Podijeljen je u cjeline, a svaka cjelina sastoji se od četiri lekcije. Prva je lekcija uvod u tematski sadržaj, u drugoj i trećoj tematski se sadržaj obrađuje, utvrđuje i proširuje pjesmicama, brojalicama i igrama, a četvrta je lekcija, nazvana Kazališnim kutkom, zamišljena kao ponavljanje gradiva obrađenog u određenoj cjelini. U udžbeniku su i dvostruke stranice za provjeru znanja s pomoću igre.
Težište je na receptivnim vještinama – slušanju i gledanju s razumijevanjem – a od reproduktivnih vještina zastupljen je govor. Vještina pisanja uvodi se postupno, i to tek u drugom polugodištu. Uz mnoštvo raznovrsnog materijala, postupaka i ludičkih aktivnosti, učitelj će učenicima omogućiti da aktivnim i kreativnim pristupom ostvare željenu jezičnu kompetenciju.