udžbenički komplet za prirodu u petom razredu osnovne škole
Udžbenički komplet koji će vam pomoći u razvijanju prirodoslovne pismenosti učenika i potaknuti istraživačko učenje.
udžbenik s dodatnim digitalnim sadržajima uz svaku lekciju, radna bilježnica, ispiti/zadatci za provjeru znanja
izvedbeni godišnji i mjesečni planovi, prijedlozi priprema, prezentacije, projektni zadatci, razrada međupredmetnih tema
tablica s ishodima po temama i sažetci podtema, pojmovnik uz svaku podtemu, kvizovi za temu koji omogućuju samovrednovanje, slike i galerije slika kao dodatni slikovni materijal i mogućnost učenja i ponavljanja, pažljivo odabrani videomaterijali, zanimljivosti i poveznice, prijedlozi istraživanja i projekata
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
Damir Bendelja (OŠ Sv. Marija, Sveta Marija), Doroteja Domjanović Horvat (OŠ Lug, Lug), Diana Garašić (bivša je savjetnica u AZOO), dr. sc. Žaklina Lukša (Gimnazija Čakovec), Ines Budić (OŠ Mertojak, Split), Đurđica Culjak ( OŠ Vugrovec-Kašina, Zagreb), Marijana Gudić (OŠ kraljice Jelene, Solin)
Obilježja udžbeničkog kompleta
Sadržaji udžbenika oblikovani su u pet tema (Sve oko nas građeno je od čestica; Ništa bez energije; Istražujemo važnost vode; Istražujemo važnost zraka; Istražujemo važnost tla) kojima se povezuju prirodoslovna područja koja obuhvaća predmet Priroda. Sadržaji su prilagođeni integriranom učenju prirodoslovlja i pripremaju učenike za samostalne predmete Biologiju, Kemiju i Fiziku. Naglasak je na promatranju i istraživačkom pristupu.
Uvodni dio svake teme u radnoj bilježnici sadrži niz istraživačkih aktivnosti. Na taj način radna bilježnica je učenicima i učiteljima vodič za izvođenje nastave, a prijedloge organizacije učeničkih aktivnosti učitelji će pronaći i u priručniku.
Velik broj praktičnih radova i mjerenja učenike usmjerava k istraživačkom učenju, a učitelji će ih primjenjivati ovisno o uvjetima rada u svojim školama.
S pomoću pitanja na kraju svake podteme te s pomoću zadataka objektivnog tipa, problemskih zadataka, zadataka na kraju svake teme i kvizova omogućuje se vrednovanje za učenje i samovrednovanje.