integrirani udžbenički komplet za hrvatski jezik u petom razredu osnovne škole
Integrirani udžbenički komplet koji hrvatski jezik i književnost povezuje s dječjim svijetom.
integrirani udžbenik (1. i 2. dio), radna bilježnica, integrirani ispiti, kartice za vođene vježbe usmenoga i pisanoga izražavanja, vježbe za proširivanje vokabulara, listići za rad s učenicima s posebnim obrazovnim potrebama, listići za pomoć u učenju
izvedbeni godišnji i mjesečni planovi, prijedlozi priprema
zvučni zapisi svih književnih i neknjiževnih tekstova u udžbeniku namijenjeni razvijanju vještine slušanja, kvizovi i listići sa zadatcima i prijedlozima aktivnosti iz svih triju predmetnih područja, umne mape i prezentacije za ponavljanje i vježbanje, preporuke za čitanje i gledanje te samostalno istraživanje i učenje
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
Julijana Levak (I. OŠ Čakovec), Jasmina Sandalić (OŠ Šime Budinića, Zadar), Iva Močibob (OŠ Trsat, Rijeka), Ksenija Budija (OŠ Frana Krste Frankopana, Osijek), Ida Pettö (OŠ Frana Krste Frankopana, Osijek)
Obilježja udžbeničkog kompleta
Sva tri predmetna područja (hrvatski jezik i komunikacija, književnost i stvaralaštvo, kultura i mediji) integrirana su u svim cjelinama udžbenika i radnoj bilježnici.
Pomno odabrani književni klasici izmjenjuju se s primjerima iz najnovije i najkvalitetnije domaće i svjetske književnosti za djecu; interpretacija je usmjerena na doživljajno-spoznajne elemente i aktualizaciju – povezivanje književnosti s dječjim svijetom.
Neknjiževni tekstovi u udžbeniku i dodatnim digitalnim sadržajima povezani su sa svim međupredmetnim temama.
Jednostavno i pregledno izneseni sadržaji iz područja jezika i komunikacije – čine da udžbenik komunicira s učenikom, potiče ga na istraživanje i razvijanje temeljnih jezičnih djelatnosti.
Područje kulture i medija usmjereno je na razvijanje medijske pismenosti umjesto na teoriju medija.