udžbenički komplet za glazbenu kulturu u prvom razredu osnovne škole
Uz ovaj će udžbenik učenici upoznati glazbeni jezik i razvijati glazbeni ukus.
Integrirani sadržaji, glazbene aktivnosti i raznovrsne metode rada omogućuju učenicima neposredan susret s glazbom.
udžbenik, dodatni digitalni sadržaji
izvedbeni godišnji i mjesečni planovi, prijedlozi priprema, prezentacije, prijedlozi aktivnosti, zadatci za vrednovanje učeničkih ishoda
vokalno-instrumentalne pjesme, instrumentalne matrice, brojalice, ritmizirane aktivnosti, primjer glazbenih djela namijenjenih slušanju, videosnimke, galerije slika, pojmovnik, interaktivne mape slušanja, igre i kvizovi, slagalice
Cjelovit sustav udžbenika obogaćenih dodatnim digitalnim sadržajima učenicima pomaže u uspješnom ostvarivanju ishoda,a učiteljima omogućuje jednostavnu pripremu nastave.
Učiteljima su na raspolaganju udžbenik u PDF-u, obogaćenja koja su pripremili urednici i autori Školske knjige te brojni sadržaji kojima učitelji samostalno mogu obogatiti sadržaj udžbenika.
Jedinstveni digitalni priručnik obogaćen je višemedijskim materijalima, aplikacijama i alatima uz koje učitelji mogu prilagoditi nastavu potrebama učenika.
Na svoj pametni telefon ili tablet preuzmete aplikaciju e-sfera u Trgovini Play ili servisu App Store. Očitajte kodove koji se nalaze na stranicama udžbenika i otvarite dodatne digitalne sadržaje.
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
Vladimir Jandrašek (OŠ bana Josipa Jelačića, Zagreb), Jelena Ivaci (OŠ bana Josipa Jelačića, Zagreb)
Obilježja udžbeničkog kompleta
Integrirani sadržaji, glazbene aktivnosti i raznovrsne metode rada omogućuju učenicima neposredan susret s glazbom. Učiteljima je ponuđeno mnoštvo glazbenih sadržaja među kojima mogu odabrati one koji su učenicima najprimjereniji i najviše im se sviđaju.
Zahvaljujući njihovoj kvaliteti učenici stječu spoznaje o glazbenom djelu, razvijaju slušne vještine potrebne za razumijevanje glazbe, usvajaju glazbeni jezik i razvijaju glazbeni ukus.
Izvođenjem tradicijskih pjesama različitih hrvatskih folklornih regija i dječjih pjesama drugih zemalja učenici izgrađuju odnos prema vlastitoj kulturi te razumiju i prihvaćaju druge kulture. Time razvijaju svijest o kulturnoj baštini.
Glazbene kompetencije učenika nadograđuju se realizacijom međupredmetnih tema: osobni i socijalni razvoj, zdravlje, građanski odgoj i obrazovanje, učiti kako učiti i upotreba IKT-a.