udžbenički komplet za prirodu i društvo u prvom razredu osnovne škole
Udžbenički komplet koji potiče istraživački usmjereno učenje.
Udžbenički komplet usklađen je sa suvremenim svjetskim sklonostima istraživačkoj nastavi, usmjeren prema razvoju učeničkih kompetencija – znanja, sposobnosti, vještina i stajališta – te potiče aktivno učenje i više razine mišljenja kombiniranjem raznovrsnih učeničkih aktivnosti.
radni udžbenik, radna bilježnica, zadatci za učeničko samovrednovanje, prilagođeni ispitni zadatci, listići za pomoć u učenju
izvedbeni godišnji i mjesečni planovi, prijedlozi priprema, prezentacije, prijedlozi aktivnosti, zadatci za vrednovanje učeničkih ishoda
galerije slika, pitanja, zadatci i slagalice, mentalne mape, video materijali, pojmovnik, kvizovi, križaljke, pjesme
Cjelovit sustav udžbenika obogaćenih dodatnim digitalnim sadržajima učenicima pomaže u uspješnom ostvarivanju ishoda,a učiteljima omogućuje jednostavnu pripremu nastave.
Učiteljima su na raspolaganju udžbenik u PDF-u, obogaćenja koja su pripremili urednici i autori Školske knjige te brojni sadržaji kojima učitelji samostalno mogu obogatiti sadržaj udžbenika.
Jedinstveni digitalni priručnik obogaćen je višemedijskim materijalima, aplikacijama i alatima uz koje učitelji mogu prilagoditi nastavu potrebama učenika.
Na svoj pametni telefon ili tablet preuzmete aplikaciju e-sfera u Trgovini Play ili servisu App Store. Očitajte kodove koji se nalaze na stranicama udžbenika i otvarite dodatne digitalne sadržaje.
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
dr. sc. Alena Letina (Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu), dr. sc. Tamara Kisovar Ivanda (Sveučilište u Zadru, dr. sc. Ivan De Zan
Obilježja udžbeničkog kompleta
Udžbenički komplet usklađen je sa suvremenim svjetskim trendovima u istraživačkoj nastavi, usmjeren prema razvoju učeničkih kompetencija – znanja, sposobnosti, vještina i stajališta – te potiče aktivno učenje i više razine mišljenja kombiniranjem raznovrsnih učeničkih aktivnosti.
Služeći se udžbeničkim kompletom, učenici aktivno sudjeluju u usvajanju novog znanja na temelju prethodnog znanja i interakcije s okružjem (konstruktivistički pristup učenju).
Na početku svake nastavne jedinice u udžbeniku nalaze se poticajne problemske situacije koje se temelje na iskustvu učenika i potiču ih na razmišljanje.
Udžbenički komplet donosi mnogobrojne zadatke – istraživačke zadatke, zadatke čija je svrha vrednovati učeničku primjenu znanja i zadatke usmjerene prema razvoju vještina.