udžbenički komplet za učenje njemačkog jezika u petom razredu osnovne škole, peta godina učenja
U novoj jezičnoj pustolovini potičemo učenike na zanimanje za jezik i komunikaciju te pridonosimo tomu da učenje njemačkog jezika bude blisko učenicima.
Ovaj udžbenički komplet na inovativan način potiče učenike na nastavak jezičnih pustolovina u kojima će nadograditi svoje dosadašnje jezično znanje.
udžbenik, radna bilježnica
izvedbeni godišnji i mjesečni planovi, prijedlozi priprema, prijedlozi igara i aktivnosti, priručnik za nastavnike (diktati, uvježbavanje vokabulara, ispiti)
Slušaonica – zvučni zapisi, Zabavni kutak – interaktivni zadatci u obliku kvizova, slagalica, pamtilica za samostalno ponavljanje i vježbanje, Galerije – tematske fotografije popraćene pitanjima za razgovor, Izgovor – vježbanje izgovora prema modelu slušanja i oponašanja
Cjelovit sustav udžbenika obogaćenih dodatnim digitalnim sadržajima učenicima pomaže u uspješnom ostvarivanju ishoda,a učiteljima omogućuje jednostavnu pripremu nastave.
Učiteljima su na raspolaganju udžbenik u PDF-u, obogaćenja koja su pripremili urednici i autori Školske knjige te brojni sadržaji kojima učitelji samostalno mogu obogatiti sadržaj udžbenika.
Jedinstveni digitalni priručnik obogaćen je višemedijskim materijalima, aplikacijama i alatima uz koje učitelji mogu prilagoditi nastavu potrebama učenika.
Na svoj pametni telefon ili tablet preuzmete aplikaciju e-sfera u Trgovini Play ili servisu App Store. Očitajte kodove koji se nalaze na stranicama udžbenika i otvarite dodatne digitalne sadržaje.
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
Jasmina Troha (OŠ Malešnica), Ivana Valjak Ilić (SŠ Vrbovec)
Obilježja udžbeničkog kompleta
Ovaj udžbenički komplet na inovativan način potiče učenike na nastavak jezičnih pustolovina u kojima će nadograditi svoje dosadašnje jezično znanje. Zadatci usustavljivanja, uspoređivanja, prepričavanja, opisivanja, povezivanja, prepoznavanja, zaokruživanja, podcrtavanja i precrtavanja usmjereni su na ostvarivanje predviđenih ishoda, a dječja kreativnost dolazi do izražaja u projektnim zadatcima koji učenike potiču na grupni rad i rad u paru. Posebna se pozornost posvećuje uvježbavanju svih četiriju jezičnih aktivnosti u glavnom dijelu te u dijelovima za ponavljanje koji prate razvoj uvođenja potrebnog vokabulara.
Važna su sastavnica i pregledi najčešćih kolokacija te stranice za samovrednovanje nakon svake lekcije. Tematske cjeline ovog udžbenika omogućuju razvijanje međukulturne kompetencije, timskog duha te vještinu rada na projektnim zadatcima.