udžbenički komplet za matematiku u prvom razredu osnovne škole
Udžbenički komplet u kojemu matematički sadržaji potiču učenike na kritičko propitkivanje i istraživanje mogućih rješenja.
Sadržaj radnog udžbeničkog kompleta potiče učenike na komunikaciju, razvoj kritičkog mišljenja, na suradničko učenje, potiče uvažavanje različitog mišljenja i na pronalaženje zajedničkog rješenja problemske situacije.
udžbenik, radna bilježnica, zbirka zadataka, nastavni listići, ispiti znanja, prilagođeni ispitni zadatci, listići za pomoć u učenju
izvedbeni godišnji i mjesečni planovi, prijedlozi priprema, prezentacije, prijedlozi igara i aktivnosti
zvučni i videozapisi, interaktivne provjere znanja u obliku kvizova, zabavni interaktivni sadržaji, galerije slika, 3D modeli geometrijskih tijela, dodatni sadržaji
Cjelovit sustav udžbenika obogaćenih dodatnim digitalnim sadržajima učenicima pomaže u uspješnom ostvarivanju ishoda,a učiteljima omogućuje jednostavnu pripremu nastave.
Učiteljima su na raspolaganju udžbenik u PDF-u, obogaćenja koja su pripremili urednici i autori Školske knjige te brojni sadržaji kojima učitelji samostalno mogu obogatiti sadržaj udžbenika.
Jedinstveni digitalni priručnik obogaćen je višemedijskim materijalima, aplikacijama i alatima uz koje učitelji mogu prilagoditi nastavu potrebama učenika.
Na svoj pametni telefon ili tablet preuzmete aplikaciju e-sfera u Trgovini Play ili servisu App Store. Očitajte kodove koji se nalaze na stranicama udžbenika i otvarite dodatne digitalne sadržaje.
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
Dubravka Miklec (OŠ Ivo Andrić, Zagreb), Sanja Jakovljević Rogić (OŠ Ivana Mažuranića, Zagreb), Graciella Prtajin
Obilježja udžbeničkog kompleta
Sadržaj radnog udžbeničkog kompleta potiče učenike na komunikaciju, razvoj kritičkog mišljenja, na suradničko učenje, potiče uvažavanje različitog mišljenja i na pronalaženje zajedničkog rješenja problemske situacije.
Kreće se od iskustva učenika te se postupno upoznaju novi matematički koncepti koristeći se jezikom izvorne stvarnosti, modela, slike, govornim jezikom i jezikom matematičkih znakova.
Pažljivo odabrani primjeri i zadatci potiču učenike na kritičko propitkivanje i daljnje istraživanje mogućih rješenja.
Zadatci procjenjivanja, računski, tekstualni zadatci i problemske životne situacije (prikazani u obliku crteža, skupa, piktograma i jednostavnih tablica), raspoređeni su i oblikovani prema razinama usvojenosti.