udžbenički komplet za fiziku u sedmom razredu osnovne škole
Udžbenički komplet koji učenike aktivno uvodi u skriveni svijet fizike omogućujući im da istraživanjem izgrade znanstvenu sliku svijeta.
Udžbenički komplet novim sadržajima potiče učenike na samostalno istraživanje i učenje kroz otkrivanje fizikalnih zakona koji se kriju u pozadini svakidašnjih životnih situacija. Posebno je istaknuto kako se može, primjenom fizikalnih zakona, poboljšati život pojedinca i društva te kvalitetno utjecati na svijet uporabom novih tehnologija.
udžbenik, radna bilježnica, zbirka zadataka, ispiti znanja, ispiti za učenike s teškoćama (u digitalnom izdanju), radna bilježnica za učenike s teškoćama (u digitalnom izdanju)
izvedbeni godišnji i mjesečni planovi, prijedlozi priprema, prezentacije, prijedlozi aktivnosti
više od 50 metodički obrađenih videopokusa s titlovima, interaktivne simulacije i virtualni eksperimenti (u JavaScriptu), interaktivni zadatci za samovrednovanje znanja, fotogalerije
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
mr. sc. Branka Milotić, Sonja Prelošek Peroš (OŠ Vladimir Nazor, Pazin), dr. sc. Ivica Aviani (Institut za fiziku Zagreb), Ivica Buljan , Erika Tušek Vrhovec (OŠ Gornje Jesenje), Dubravka Despoja (OŠ Frana Galovića, Zagreb)
Obilježja udžbeničkog kompleta
Udžbenički komplet novim sadržajima potiče učenike na samostalno istraživanje i učenje kroz otkrivanje fizikalnih zakona koji se kriju u pozadini svakidašnjih životnih situacija. Posebno je istaknuto kako se može, primjenom fizikalnih zakona, poboljšati život pojedinca i društva te kvalitetno utjecati na svijet uporabom novih tehnologija.
Dijaloškom metodom udžbenik vodi učitelje i učenike kroz procese otkrivanja i istraživanja pojava iz svijeta koji nas okružuje. U tu su svrhu pažljivo odabrani metodički pokusi koje je moguće izvesti priručnim i lako dostupnim priborom i materijalima.
Pitanja i aktivnosti potiču učenike da u rješavanju problemskih situacija aktivno sudjeluju u nastavi, da iznose svoje pretpostavke i zaključke te da se koriste iskustvom i prethodno stečenim znanjima. Novi pokusi i projekti osmišljeni su tako da pobude u učenika zanimanje za bavljenje fizikom.
Odabrani slikovni materijal aktivno komunicira s učenicima, odgovara na niz njihovih pitanja i dvojbi te pridonosi kvaliteti samostalnog učenja u školi i kod kuće istodobno ostvarujući potrebu za doživljajem lijepoga.