udžbenički komplet za učenje engleskog jezika u petom razredu osnovne škole, peta godina učenja
Suvremene teme i usage-based pristup usvajanju struktura motiviraju učenike u bržem usvajanju jezika.
Udžbenički komplet temeljen je na komunikacijskom pristupu (usage-based), usvajanju struktura s pomno odabranim prilagođenim sadržajima iz mnogobrojnih originalnih izvora – intervjua, filmova, blogova i emisija. Atraktivne i suvremene teme motiviraju učenike na daljnje istraživanje, a obilje tekstova koji se odnose na razne dijelove svijeta pridonosi razvoju svijesti o različitim kulturama.
udžbenik, radna bilježnica, zadatci za provjeru znanja, radni listići za učenike s prilagodbom sadržaja
prijedlog Godišnjega izvedbenog kurikuluma i prijedlog tematskih planiranja, prijedlozi metodičke obrade – Lesson plans
audiozapisi s prikazom teksta, interaktivni zadatci za uvježbavanje sadržaja, interaktivne igrice, dodatni sadržaji
Cjelovit sustav udžbenika obogaćenih dodatnim digitalnim sadržajima učenicima pomaže u uspješnom ostvarivanju ishoda,a učiteljima omogućuje jednostavnu pripremu nastave.
Učiteljima su na raspolaganju udžbenik u PDF-u, obogaćenja koja su pripremili urednici i autori Školske knjige te brojni sadržaji kojima učitelji samostalno mogu obogatiti sadržaj udžbenika.
Jedinstveni digitalni priručnik obogaćen je višemedijskim materijalima, aplikacijama i alatima uz koje učitelji mogu prilagoditi nastavu potrebama učenika.
Na svoj pametni telefon ili tablet preuzmete aplikaciju e-sfera u Trgovini Play ili servisu App Store. Očitajte kodove koji se nalaze na stranicama udžbenika i otvarite dodatne digitalne sadržaje.
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
dr. sc. Olinka Breka (Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb), Dora Božanić (Prva riječka gimnazija, Rijeka), dr. sc. Ivana Marinić (Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek), Ana Posnjak (OŠ Prof. Blaž Mađer, Novigrad Podravski)
Obilježja udžbeničkog kompleta
Udžbenički komplet temeljen je na komunikacijskom pristupu (usage-based), usvajanju struktura s pomno odabranim prilagođenim sadržajima iz mnogobrojnih originalnih izvora – intervjua, filmova, blogova i emisija.
Atraktivne i suvremene teme motiviraju učenike na daljnje istraživanje, a obilje tekstova koji se odnose na razne dijelove svijeta pridonosi razvoju svijesti o različitim kulturama. Tematski i jezično ti su tekstovi istodobno usmjereni i na lokalnu zajednicu. Svaka cjelina sadržava poveznicu sa sadržajem drugih predmeta i međupredmetnih tema s pomoću sadržaja CLIL-a (Content Language Integrated Learning), a izbor sadržaja i tema usmjeren je prema razvijanju tzv. soft skills. Udžbenik je i dodatno obogaćen kulturološkim sadržajima (Culture Spot) i samoprocjenama znanja na kraju cjelina koje prate sve zadane ishode, a radna bilježnica sadržava simulacije testova. Sadržaj je tematski koncipiran u cjeline čime uvelike olakšava tematsko planiranje što je zahtjev novoga kurikuluma. Obogaćen je mnoštvom dodatnih digitalnih sadržaja autorica Ive Palčić Strčić i Srebrenke Peregrin Pavlaković.