udžbenički komplet za hrvatski jezik u petom razredu osnovne škole
Udžbenički komplet koji će pomoći učenicima razviti samostalnost u učenju i temeljne jezične djelatnosti.
Udžbenički komplet omogućuje ovladavanje normom standardnog jezika razvijanjem temeljnih jezičnih djelatnosti (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja), a zadatci za sve četiri jezične djelatnosti u njemu su ravnomjerno raspoređeni.
udžbenik, radna bilježnica, dodatni digitalni sadržaji
godišnji i mjesečni izvedbeni plan, tematsko planiranje, novi obrazac pripreme, prijedlozi aktivnosti, prezentacije, razrada odgojno-obrazovnih ishoda, razrade teme, aktivnosti strategije i metode
zvučni zapisi za ponavljanje gradiva (audiosažetci) i zvučni zapisi s pravopisnim savjetima, igre i kvizovi za provjeru znanja, nastavni listići za ponavljanje, listići za prilagođeni program i za nadarene
Cjelovit sustav udžbenika obogaćenih dodatnim digitalnim sadržajima učenicima pomaže u uspješnom ostvarivanju ishoda,a učiteljima omogućuje jednostavnu pripremu nastave.
Učiteljima su na raspolaganju udžbenik u PDF-u, obogaćenja koja su pripremili urednici i autori Školske knjige te brojni sadržaji kojima učitelji samostalno mogu obogatiti sadržaj udžbenika.
Jedinstveni digitalni priručnik obogaćen je višemedijskim materijalima, aplikacijama i alatima uz koje učitelji mogu prilagoditi nastavu potrebama učenika.
Na svoj pametni telefon ili tablet preuzmete aplikaciju e-sfera u Trgovini Play ili servisu App Store. Očitajte kodove koji se nalaze na stranicama udžbenika i otvarite dodatne digitalne sadržaje.
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
Anita Šojat (OŠ Ljudevita Gaja, Osijek)
Obilježja udžbeničkog kompleta
Udžbenički komplet omogućuje ovladavanje normom standardnog jezika razvijanjem temeljnih jezičnih djelatnosti (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja), a zadatci za sve četiri jezične djelatnosti u njemu su ravnomjerno raspoređeni.
Prikazom sadržaja s pomoću umnih mapa učenicima je omogućena preglednost sadržaja. Pitanja i zadatci potiču učenika na što samostalnije učenje te mu daju aktivnu ulogu u procesu učenja i poučavanja. Osim toga, potiču kritičko razmišljanje, donošenje zaključaka, rješavanje problema.
Projektni zadatci poticaj su za stvaralaštvo i kreativnost, ali i za jačanje osobnih kompetencija za život.