udžbenički komplet za matematiku u prvom razredu osnovne škole
Udžbenički komplet u kojemu se matematički sadržaji umrežuju, povezuju, isprepliću i čine povezanu cjelinu.
Sadržaj radnog udžbeničkog kompleta temelji se na sustavnoj izgradnji matematičkih koncepata umjesto usvajanju pojmova i postupaka.
udžbenik, radna bilježnica, zbirka zadataka, nastavni listići, ispiti znanja, prilagođeni ispitni zadatci, listići za pomoć u učenju
izvedbeni godišnji i mjesečni planovi, prijedlozi priprema, prezentacije, prijedlozi igara i aktivnosti
prezentacije i galerije slika, interaktivni zabavni sadržaji (pamtilice, slagalice, kvizovi…) za provjeru znanja, zvučni i videozapisi, 3D modeli geometrijskih tijela
Cjelovit sustav udžbenika obogaćenih dodatnim digitalnim sadržajima učenicima pomaže u uspješnom ostvarivanju ishoda,a učiteljima omogućuje jednostavnu pripremu nastave.
Učiteljima su na raspolaganju udžbenik u PDF-u, obogaćenja koja su pripremili urednici i autori Školske knjige te brojni sadržaji kojima učitelji samostalno mogu obogatiti sadržaj udžbenika.
Jedinstveni digitalni priručnik obogaćen je višemedijskim materijalima, aplikacijama i alatima uz koje učitelji mogu prilagoditi nastavu potrebama učenika.
Na svoj pametni telefon ili tablet preuzmete aplikaciju e-sfera u Trgovini Play ili servisu App Store. Očitajte kodove koji se nalaze na stranicama udžbenika i otvarite dodatne digitalne sadržaje.
Udžbenici Školske knjige pouzdan su temelj i polazište za nove načine učenja. Napisali su ih vrhunski stručnjaci - znanstvenici i praktičari na temelju dugogodišnjeg iskustva u nastavi te u skladu s novim mogućnostima i tehnologijama.
dr. sc. Irena Mišurac (Filozofski fakultet, Split), dr. sc. Maja Cindrić (Sveučilište u Zadru), Sandra Špika (OŠ Bijaći, Kaštel Novi)
Obilježja udžbeničkog kompleta
Sadržaj radnog udžbeničkog kompleta temelji se na sustavnoj izgradnji matematičkih koncepata umjesto usvajanju pojmova i postupaka.
Zastupljen je istraživački pristup koji učenika potiče na samostalno istraživanje te donošenje zaključaka. Grupa ilustriranih likova vodi učenike kroz nastavne sadržaje te ujedno promiče i društvene vrijednosti.
Matematički sadržaji umrežuju se, povezuju, isprepleću u povezanu cjelinu koja osigurava logično i jasno razumijevanje matematike.